آبنمای حباب ساز

آبنمای حبابی، آبنمای پیش ساخته، لوکس و مدرن است که از پویایی و حرکت حباب های ریز هوا در داخل آب ایجاد می شوند. نام بین المللی این آبنما Bubble Wall به معنای دیوار حبابی می باشد. شرکت آب آرا از بنیان‌گذاران ساخت این آبنما در داخل ایران می باشد. حبابنما یکی از المان های مدرن مورد استفاده در دکوراسیون داخلی می‌باشد. حرکت حباب های کوچک داخل یک پنل باریک، تصویر بدیعی ایجاد می کند. علاوه بر زیبایی منحصر به فرد، یکی از شاخصه های اصلی حبابنما پویایی است. حرکت غیرقابل پیش بینی حباب‌های آبنما در مسیرهای متنوع باعث می‌شود که این پنل هیچ گاه تکراری نشده وموجب رفع یکنواختی محیط ها شود.

استفاده از آبنما حباب ساز به عنوان پارتیشن

این مدل آبنما مناسب برای استفاده به عنوان پارتیشن جدا کننده می باشد که هم به صورت تکی و هم به صورت گروهی یا مولتی پنل مورد استفاده قرار می گیرند. و نورپردازی LED RGB از ارکان زیبایی این آبنما می باشد. به دلیل درخشش حباب ها، تنها آبنمایی می باشد که نورهای رنگی را در روز نیز به وضوح نمایش می دهد.
این نورپردازی در دو مدل توسط چراغ های والواشر و یا ریسه های LED انجام می گردد.

حبابنما در سایزهای مختلف

این آبنما ساده به ۲ صورت افقی و عمودی می باشند.
از مهم ترین ویژگی های حبابنما می توان به ضخامت کم و مصرف آب بسیار پایین اشاره کرد. حبابنماهای کنترلی نیز یکی از مدرن ترین المان های نوری در دکوراسیون داخلی می باشد.
سیستم کنترل حباب در پنل های آبنما توسط دستگاه کنترلر، ریتم های متنوعی از حرکت حباب ها در آبنماهای گروهی (Multi Panel Bubble Wall) ایجاد می کنند که این سیستم توسط آب آرا در رستوران نارنجستان سعادت آباد و یا لابی بیمارستان شرکت نفت پیاده سازی شده است
تصاویر این حبابنما ها را در بخش پروژه های سایت می توانید مشاهده نمایید.

آبنما حبابی موزیکال

همچنین حبابنماهای موزیکال نیز یکی دیگر از انواع آبنماهای کنترلی می باشند. در این آبنماها ریتم حرکتی حباب و رنگ نور مخصوص آبنما با توجه به موسیقی تغییر می کند.
پنل حبابنما می تواند به صورت خام در اختیار مشتری قرار گیرد و یا به صورت استندی و با کاورهای استیل یا MDF عرضه شود. اطلاعات فنی تکمیلی در صفحه محصولات سایت موجود می باشد.
جهت اطلاع از قیمت آبنما حبابی و شرایط فروش آن با شرکت آب آرا تماس حاصل نمایید.