احیاء و بازسازی آبنماهای فرسوده و قدیمی

در صورتی که به دنبال بازسازی و جان بخشی مجدد به آبنمای خود هستید
می توانید روی خدمات آب آرا حساب ویژه ای باز کنید. انجام تمامی فرآیند های بازسازی آبنما، از جمله اصلاح آب بندی حوض، اصلاح ابنیه و کاشی کاری ظاهر حوض آبنما، تعویض لوله ها و اتصالات فرسوده، تعمیر و نوسازی سیستم پمپاژ و فیلتراسیون، نورپردازی آبنما توسط چراغ های LED مخصوص و ضد آب، نصب سیستم های کنترلی و تابلو برق های جدید و راه اندازی آبنماها از جمله خدمات آب آرا می باشند. تیم مهندسی و اجرایی آب آرا، امور فوق را با رعایت تمامی استانداردها و اصول فنی اجرا نموده و آبنمای های جدید را با ضمانت عملکرد تحویل کارفرمایان می دهد.

احیا-بازسازی-آبنما-ی-فرسوده-سیستم-کنترل-تابلو-برق

ساخت پکیج های آبنما و تامین تجهیزات بین المللی آبنماهای مدرن

آب آرا تولید کننده انواع پکیج های پیش ساخته آبنما می باشد.
این شرکت با توجه به درخواست مشتریان و همکاران گرامی، انواع کلکتورها و رینگ های آبنما، ریسه های نورپردازی، تابلو برق های کنترل، مکانیزم های حرکتی و پکیج های آبنما را به صورت افکت های  پیش ساخته و آماده نصب ارائه می نماید.

نگهداری آبنماها و محیط های آبی

یکی از علت های اصلی کاهش دوام و زیبایی آبنماها، عدم رعایت استانداردها و اصول نگهداری آبنما و عدم انجام فرآیند های نگهداری صحیح آبنما توسط نیروهای متخصص می باشد. در کشور ما متاسفانه نگهداری از آبنماها، مشابه آبیاری فضای سبز تلقی شده و به پیمانکاران کم تخصص واگذار می گرد. این امر منجر به آسیب دیدن بخش های مختلف تاسیسات آبنماها شده و به مرور زمان منجر به ایجاد اشکال اساسی و از بین رفتن عملکرد آبنماها می گردد. ما حصل این اشتباهات، ایجاد جو روانی منفی نسبت به فرآیندهای نگهداری آبنما در بین مدیران بوده است؛ در صورتی که محل اشکال و چاره آن مشخص می باشد. شرکت آب آرا آماده پذیرش امور نگهداری آبنماهای مدرن بوده و با ارائه تضمین حفظ کیفیت آبنما آماده ارائه خدمات تخصصی تعمیر و نگهداری آبنما به سازمان ها و مجتمع های تجاری، تفریحی و گردشگری می باشد.