خدمات اجرایی آب آرا  آبنما

امروزه آبنماهای موزیکال مدرن با سطح بسیار بالایی از تکنولوژی طراحی می شوند
و اجرای آن ها دارای پیچیدگی های فنی زیادی می باشد. در آبنماهای مدرن از تجهیزات پیشرفته مکاترونیکی و الکترونیکی استفاده می شود که ساخت، نصب و راه اندازی دقیق آن ها مستلزم شناخت کامل و تجربیات فنی مرتبط می باشد. بنابریان انجام پروژه های آبنماهای پیشرفته، نیازمند تسلط و تخصص در این حوزه است. همچنین دوام عملکرد تمامی آبنماها، به اجرای اصولی آن ها بستگی دارد.
در صورتی که به دنبال یک زیبایی پایدار هستید، می بایست آبنما را به عنوان یک سیستم فنی یکپارچه در نظرگرفت و اجرای آن توسط تیم های کاری مسلط به تمامی ابعاد تاسیسات مکانیکی، تاسیسات الکتریکی، ادوات الکترونیکی، کنترل نرم افزاری و مباحث ابنیه ای انجام گردد.
در ادامه به اختصار به خدمات اجرایی آب آرا اشاره می کنیم.

 
خدمات-اجرا-ی-آبنما-آبنما-کف-خشک-زیرسطحی-سیستم-DMX
 

اجرای انواع آبنماهای زیرسطحی (کف خشک)

آبنماهای کف خشک یا زیرسطحی به روش های مختلفی قابل اجرا می باشند.
به طور کلی آبنما شامل دو بخش ابنیه و تاسیسات می‌باشد. اگر از بحث تنوع تجهیزات مورد استفاده در تاسیسات این آبنماها (از جمله نازل های کف خشک، سیستم های پمپاژ، تابلو برق کنترل، تجهیزات الکترونیکی سیستم DMX، سیستم صوتی موزیکال و ...) صرف نظر کنیم، به لحاظ اجرای ابنیه، آبنماهای کف خشک به چند روش قابل اجرا می‌باشند. از جمله این روش ها می توان به اجرا با مخزن در زیر آبنما و یا اجرا با مخزن دفنی و کانال کشی انتقال آب اشاره کرد.
آب آرا تا کنون با استفاده از هر دو روش، آبنمای کف خشک طراحی و اجرا کرده است. 
جهت مشاهده ی پروژه ی مربوطه به لینک زیر مراجعه کنید:
 www.aparat.com

 
آبنمای-کلاسیک-آب-آرا-ابنما-تاسیسات-آبنما

اجرای انواع آبنماهای کلاسیک

اجرای دقیق و اصولی در تمامی آبنماها شرط دوام عملکرد می باشد.
آبنماهای کلاسیک با فرم های سنتی، ساخت حوض ها و اجرایی تاسیسات آبنما از خدمات آب آرا می باشد. به طور کلی منظور از آبنماهای کلاسیک، آبنماهای ایستا (استاتیک) و  بدون  تجهیزات کنترلی پیچیده می باشد.
تاسیسات پمپاژ این آبنما ها به دو روش استفاده از پمپ های کف کش و یا استفاده از الکتروپمپ های زمینی انجام پذیر می باشد.
در این آبنماها با توجه به ماهیت طرح، عمدتا نورپردازی توسط چراغ LED ضدآب به صورت تک رنگ انجام می شود.                                            جهت مشاهده ی پروژه ی مربوطه به لینک زیر مراجعه کنید:
www.namayesh.com

آبنمای-دکوراتیو-حبابنما-آبنمای-شیشه-ای-آبنمای-تیغه ای-
 

اجرای انواع آبنماهای دکوراتیو (فضاهای داخلی و خارجی)

آبنماهای دکوراتیو، انواع بسیار گسترده ای دارند.
آبنماهای  دکوراتیو با ترکیب و  یکپارچه سازی با محیط، آرامش را به ارمغان می آورند. به صورت خلاصه به آبنماهای دکوارتیو اشاره می کنیم. از جمله مهترین آبنماهای دکوراتیو می توان به دیوار آب های مدرن سنگی، شیشه ای و یا سایر متریال های لوکس مثل استیل و کاشی و سرامیک اشاره کرد. در گام بعدی آبنماهای ریزشی از جمله آبنمای رشته ای و یا آبنمای پرده آب پیوسته (تیغه آب) بسیار پر کاربرد در فضاهای داخلی هستند.
همچنین آبنمای مدرن حبابی نیز گزینه ای متفاوت برای محیط های تفریحی و مهیج است. آبنمای لامینار و یا جامپینگ جت نیز المانی خاص و آبنمایی مدرن می باشد.
آ
ب آرا مجری و تولید کننده تجهیزات آبنماهای دکوراتیو مدرن می باشد.
جهت مشاهده ی پروژه های مربوطه به لینک های زیر مراجعه کنید:
www.aparat.com         www.namayesh.com 

 
آبنما-ی-موزیکال-رباتیک-پرده-آب-دیجیتال-ریتمیک-پویا-
 

اجرای انواع آبنماهای موزیکال (ریتمیک)

آبنماهای موزیکال و ریتمیک، طیف بسیار گسترده ای از آبنماهای پیشرفته می باشند.
از نظر سیستم کنترلی، از کنترل چراغ های LED RGB و ارتفاع فواره ها گرفته
تا آبنماهای هوشمند منطبق بر تکنولوژی DMX که از سنسورهای مختلفی نظیر باد، فشار و ... بهره می‌برند. آبنماهای پیشرفته ای نظیر آبنماهای رباتیک موزیکال، آبنماهای پرده آب دیجیتال و آبنماهای ریتمیک و پویا از جمله آبنماهای این مجموعه می باشند. اجرای آبنما در این سطح، یک عملیات حرفه ای و تخصصی بوده و انجام موفقیت آمیز آن نیازمند دانش و تجربه می باشد. تیم آب آرا با تسلط بر دانش آبنماهای پیشرفته، پروژه های بزرگ و پیچیده ای را با دقت بالا انجام داده است و آماده ارائه خدمات حرفه ای می باشد.
جهت مشاهده ی پروژه های مربوطه به لینک های زیر مراجعه کنید:
www.aparat.com      www.namayesh.com