آبنمای ریتمیک بام سبز مجتمع تجاری مشیر شیراز

آبنمای موزیکال و ریتمیک، محیط خارجی

آبنما ریتمیک مجتمع تجاری و تفریحی مشیر شیراز در بام سبز این پروژه و در مجاورت سالن سینما در حوضی دو بخش به قطر تقریبی ۱۷ متر اجرا شده است. طراحی مجتمع تجاری مشیر شیراز با الهام از سرای تاریخی مشیر و توسط گروه مشاوره خط و صفحه به مدیریت مهندس اصلان جنوبی انجام شده است و در بام سبز این پروژه، آبنمای مدرن با فضای سنتی تلفیق شده اند.
بام سبز این مجتمع تجاری ا بهره گیری از المان های زیبا و منحصر به فرد تاریخی و فرهنگی شیراز به سبک معماری ایرانی و اسلامی طراحی شده است و آبنما به عنوان یکی از اصول طراحی باغ های ایرانی به شکل مدرن در این فضا گنجانده شده است.
آبنما ریتمیک مجتمع تجاری مشیر شیراز با استفاده از نازل فوم، نازل کومت، نازل کرون، نازل کلاستر و بر مبنای سیستم کنترلی و نورپردازی DMX  اجرا شده است.
این آبنما متشکل از ۱ عدد نازل کلاستر استیل آب آرا، ۲ عدد نازل کرون استیل آب آرا، ،۲۲ عدد نازل فوم استیل آب آرا، ۴۰ نازل کومت برنجی دارای پوشش نیکل کروم ،۹  دستگاه پمپ کف کش مخصوص آبنما، یک دستگاه کنترلر آبنمای موزیکال DMX 512 آب آرا، ۸دستگاه گیرنده کنترل LED RGB نور DMX 512 آب آرا، ۴ دستگاه درایوYaskawa  و تابلو‌برق با تجهیزات برق صنعتی از برندهایLS  و Siemens استفاده شده است.
نمایش های آبی این آبنمای پویا با تغییر ارتفاع فواره کلاستر بلندزن مرکزی از بین ۱ الی ۶ متر، تغییر ارتفاع فواره های کرون بین ۱ الی ۳ متر و تغییر ارتفاع فواره های کومت بین ۱ الی ۴ متر مطابق با برنامه های کارگردانی شده توسط نرم افزار Watershow studio آب آرا صورت می گیرد.

 

بازگشت به پروژه‌ها