معرفی

28 آوریل 2018

نویسنده: مدیر پورتال

سلام به خوانندگان محترم
این پست اولین پست وبلاگ آب آرا هست و قصد دارم توضیحی در خصوص وبلاگمان ارائه دهم. این وبلاگ به صورت تخصصی در حوزه آبنماهای مدرن فعالیت میکند و تجربیات و اطلاعات مفید مربوطه را منتشر خواهد کرد. برای مثال برنامه داریم که به صورت منظم بهترین و جذاب ترین پروژه های آبنما در سرتاسر جهان رو معرفی کنیم و اطلاعت فنی، مدیریتی و گزیده تصاویر این پروژه ها رو با شما مخاطبان به اشتراگ گذاریم. هدف ما یک جهانگردی سریع در صنعت آبنماهای مدرن هست. معماران، طراحان، کارشناسان و مدیران در حوزه فضاهای تجاری، اداری، مسکونی، تفریحی و شهری افرادی هستند که با رویکرد ارائه اطلاعات مفید به آن ها مینویسیم و تلاش میکنیم تا دغدغه ی آن ها در این حوزه را به خوبی بر طرف کنیم. 


ا
ین نوشته ها به صورت ترجمه و تالیف خواهند بود و نگاه حرفه ای و فراتر از یک ترجمه صرف خواهیم داشت. برای مثال در اولین پست های آتی نگاه متفاوتی به معروف ترین آبنمای دنیا یعنی آبنمای موزیکال دوبی خواهیم داشت. بنابراین بخش اول پست های وبلاگ، آرشیوی از آبنماهای موزیکال، پویا و ریتمیک، زیر سطحی(کف خشک) ، محیط های آبی، نمایش های لیزری آبنماهای کلاسیک و آبنماهایی با رویکرد استفاده در محیط های داخلی مثل آبنمای شیشه ای، آبنمای دیواری، حبابنما و … فراهم می آورد. البته علاوه بر موارد فوق، آبنماهای پیشرفته و مدرن و تجهیزات آن ها نیز در برنامه ما جای ویژه ای دارند و حتما منتظر پست هایی درباره ی پرده آب دیجیتال، آبنماهای روباتیک، جامپینگ جت و سیستم های کنترلی پیشرفته DMX باشید.                                                                                                                                                                                                                                                                                       

ما، تیم نویسندگان آب آرا از این اتفاق هیجان زده هستیم و برای آن لحظه شماری میکنیم. بخش دیگری از پست های این وبلاگ به اشتراک تجربیات فنی، اجرایی تیم آب آرا در حوزه طراحی و اجرای آبنماهای مدرن می باشد. این بخش علاوه بر کمک به مدیران و طراحان، به ارتقای دانش پیمانکاران و مجریان این حوزه منجر خواهد شد و متقابلا با ایجاد فضای هم اندیشی منجر به ارتقای کیفیت کار تیم آب آرا نیز خواهد شد. همچنین ما سعی میکنیم تا به سوالات و دغدغه های طراحان و مشتریان پاسخ های دقیق و مفصلی دهیم. برخی از دغدغه ها را با توجه به تجربه و تعاملات قبلی متوجه شده ایم و به مرور به پاسخشان میپردازیم. برخی دیگر را نیز منتظریم تا نگرانی ها و سوالات شما مخاطبان را شنیده و نسبت به رفع آن ها بکوشیم. برای مثال شاید همواره سوالی برای مشتریان وجود داشته باشد که در دکوراسیون داخلی از آکواریوم استفاده کنند و یا یک آبنمای مدرن. در اولین پست های وبلاگ به این موضوع تا حد توان میپردازیم.

  

 در پایان باید گفت که امیدوارم بتوانیم نظر همراهان حرفه ای خود را جلب کنیم. ما با اشتیاق در حوزه جذاب آبنما فعالیت میکنیم و رنگ و بوی این اشتیاق را در پست های ما خواهید دید. به قول قدیمی تر ها، هر آنچه از دل بر آید، لاجرم بر دل نشیند. امید است بتوانیم میزبان نگاه شما باشیم.
هر هفت روز یکبار به ما سر بزنید.
به امید دیدار

برچسب‌ها: آب آرا، آبنما، آبنمای مدرن، آبنمای موزیکال، آکواریوم، روباتیک، طراحی، نازل آبنما

نوشته‌های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *