آبنمای ریتمیک میدان پرچم نمایشگاه بین المللی اصفهان

آبنمای موزیکال و ریتمیک، محیط خارجی

محل جدید برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در آبان‌ماه ۱۳۹۹ به بهره‌برداری رسید. این نمایشگاه، استانداردترین و به‌روزترین سایت نمایشگاهی در کشور به شمار می‌رود. شرکت آب آرا آبنما مفتخر است که طراحی، تامین تجهیزات و اجرای آبنماهای این مجموعه عظیم را بر عهده داشته است.
این آبنمای ریتمیک در میدان پرچم نمایشگاه بین المللی اصفهان در حوضی به قطر ۶ متر اجرا شده است. میدان پرچم محل برافراشتن پرچم های ایران و نمایشگاه می باشد و از این بابت دارای اهمیت است. این آبنما با استفاده از بهترین تجهیزات موجود با بالاترین استاندارد کیفی طراحی و ساخته شده است.
این آبنما با استفاده از ۳۸ عدد نازل کومت آب آرا طراحی و ساخته شده است. این نازل ها بر روی ۲ رینگ کلکتور گالوانیزه هم مرکز به قطرهای و جانمایی شده اند. در موتورخانه آبنما نیز از ۲ دستگاه الکتروپمپ زمینی DAB ایتالیا، کنترلر آبنمای موزیکال DMX 512 آب آرا، ۵ دستگاه گیرنده نور DMX 512 آب آرا، ۲ دستگاه درایو سه فاز Yaskawa و تابلو‌برق با تجهیزات برق صنعتی از برندهای Schnider و Siemens استفاده شده است. فیلتراسیون این آبنما با استفاده از ۱ مجموعه فیلترشنی برند   Emaux به همراه الکتروپمپ زمینی استخری Emaux انجام می پذیرد.
ریتم های این آبنما شامل تغییر ارتفاع رینگ کومت مرکزی از ۱ الی ۴ متر، تغییر ارتفاع رینگ کومت بیرونی از ۱ الی ۳ متر می باشد که مطابق با برنامه های آبنما صورت می گیرد. همچنین نورپردازی آبنما توسط ۵ کانال نورپردازیRGB  توسط چراغ های LED ضدآب IP68 انجام می گیرد.

 

بازگشت به پروژه‌ها