آبنمای موزیکال سالن امیرکبیر نمایشگاه بین المللی اصفهان

آبنمای موزیکال و ریتمیک، محیط خارجی

محل جدید برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در آبان‌ ماه ۱۳۹۹ به بهره‌برداری رسید. این نمایشگاه، استانداردترین و به روزترین سایت نمایشگاهی در کشور به شمار می‌رود. شرکت آب آرا آبنما مفتخر است که طراحی، تامین تجهیزات و اجرای آبنماهای این مجموعه عظیم را بر عهده داشته است.
این آبنمای موزیکال در مسیر ورودی سالن امیرکبیر نمایشگاه بین المللی اصفهان در ۴ حوض طبقاتی اجرا شده‌ است و از سیستم پیشرفته کنترلی DMX بهره می برد. این آبنما با استفاده از بهترین تجهیزات موجود با بالاترین استاندارد کیفی طراحی و ساخته شده است.
در حوض های این آبنمای موزیکال از دستگاه های گیرنده DMX512  مستغرق IP68 استفاده شده است. با استفاده از گیرنده های DMX IP68، کنترل نورپردازی RGB حوض ها و شیربرقی های نازل های آبنما انجام می پذیرد.
در این آبنما مجموعا از ۶۴ عدد نازل کومت دارای شیربرقی استیل IP68 آب آرا به همراه نازل کرون استیل ۳۰۴ آب آرا استفاده شده است.
در موتورخانه آبنما نیز از ۲ دستگاه الکتروپمپ زمینی DAB ایتالیا، کنترلر آبنمای موزیکال DMX 512 آب آرا، ۲ دستگاه درایو سه فاز Yaskawa و تابلو‌برق با تجهیزات برق صنعتی از برندهای Schnider و Siemens استفاده شده است. فیلتراسیون این آبنما با استفاده از ۲ مجموعه فیلترشنی برند   Emaux به همراه الکتروپمپ زمینی استخری DAB انجام می پذیرد.
ریتم های این آبنما موزیکال شامل تغییر ارتفاع فواره های کومت و همچنین ریتم های قطع و وصل شیربرقی ها می باشد. ریتم های شیربرقی شامل حرکت سینوسی، فلیپ فلاپ و پرتاپ های لحظه ای آب می باشد. همچنین نورپردازی آبنما توسط ۸ کانال نورپردازیRGB  و چراغ های LED ضدآب IP68 آب آرا انجام می گیرد. سیستم صوتی این آبنما نیز شامل ۱ عدد پاورمیکسر JTR و ۶ عدد باند ستونی JTR می باشد.

 

بازگشت به پروژه‌ها